در اولین مرحله از ثبت تغییرات شرکت ، تنظیم و ارائه یک صورتجلسه از موضوع تغییرات و تحویل آن به مرجع ثبت تغییرات است .

اداره کل مربوط به ثبت تغییرات در صورت درستی صورتجلسه و رعایت همهی قوانین حاکم  و تطابق موارد ذکر شده با پرونده اصلی ، آگهی مبنی بر تغییر شرکت صادر می کند که این موضوع در رومه رسمس و محلی اطلاع رسانی شود .

 

روش های ثبت تغییرات

 

از طریق هیأت مدیره

تشکیل مجمع عمومی عادی

مجمع عمومی فوق العاده

در این بخش بقه ثبت تغییرات از طریق هیأت مدیره میپردازیم :

به کسانی که برای شرکت سهام مورد نیاز را ارائه می کنند هیأت مدیره می گوییم . از میان این سهامداران شخصی به عنوان رئیس هیأت مدیره انتخاب می شود که با رأی سایر سهامداران به مدت 2 سال به طول می انجامد .

هم چنین یک نفر به عنوان نائب رئیس باید انتخاب شوند که این نیز از وظایف هیأت مدیره است .

 

وظایف هیأت مدیره

 

هر 6 ماه یک بار باید میزان بدهی و دارایی شرکت را به بازرسان ارائه دهد .

معاملات شرکت باید با اجازه هیأت مدیره صورت گیرد و مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره بدون اجازه این حق را ندارند . در غیر این صورت معاملات باطل است . 

بعد از انتخاب هیأت مدیره مدیر سمت خود را باید بپذیرد .

در صورت انجام معاملات توسط مدیر عامل و هیأت مدیره بایسد خسارات ناشی انجام معاملات پرداخت شود .

تنها انجام این معاملات باید توسط مؤسسات اعتباری و بانک ها انجام گیرد .


ثبت برند هیأت ,مدیره ,تغییرات ,ثبت ,شرکت ,معاملات ,هیأت مدیره ,ثبت تغییرات ,مجمع عمومی ,است   ,وظایف هیأتمنبع

ثبت شرکت تضامنی

شرکت های هلدینگ

ثبت برند تجاری

برای ثبت شرکت کجا برویم ؟

گواهینامه ایزو

انواع شرکت های تجاری

ثبت شرکت با مسئولیت محدود

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اجناس فوق العاده p30movie همه چیز برای تو اجاره ی اتوبوس دربستی معرفی کالا فروشگاهی موسسه نوفن حامی البرز معرفی کالا فروشگاهی مقالات حقوقی داهنگ تفریحات سالم